lunes, 18 de junio de 2012


diumenge 17 de juny de 2012

Escrit...

1. Fes un escrit sobre el que ha estat per a tu aquest any. Pots explicar com ha anat la teva relació amb els companys, amb el professorat i amb el centre en general. També com has duit el tema dels estudis i les diferents activitats realitzades. Intenta pensar què és el que te'n duus d'aquest curs.

Per jo aquest añy a estat molt dificil pero la meamb la relacio dels meus amics a esta molt bona perque sempre pug tenir cualque ayudar i si lis demat cauque coses que no entengui i amb els professors me duit molt be.El centra esta molt be domes fa dos anys que i estic i el trob molt guay perque mai me avia canviat de institut i cunt vaig comensar domes coneixia a dues o tres persones pero despues vaig comensar a coneixe gent nova i estic molt content de aver conecgut els meus amicis de clase,i uns bons professors que e tengut aquest añy.Tambe me a agradat molt perque em fet pocques excursiones pero aquestes excuersions an esta molt guays perque mos a ayudat entendre que hi ha persones que defenses moltes coses i noltros no nos donam conte de aquestes coses que fan ells fer noltro.el tema dels estudias aquest derrares trimestre me preix que me a enatr molt mes millor que a nels dos dos primer trimestres perque ells ja avien comensat tot i aixi a nes primer trimestre vaig aprovar una assignatura pero a nes segon les vaig suspendre totes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario